Παρασκευή, Ιανουαρίου 16, 2009

Μα, κομπιουτεράς δεν είσαι; Δεν το ξέρεις;

ντριιιν, το τηλέφωνο στο σπίτι...

- Ναι;
- Ρε συ, στο PC στο σπίτι μού έβγαλε το παρακάτω μήνυμα (σημ.: στα ελληνικά) στο xxx πρόγραμμα που εγκατέστησα μόλις προχθές, και παράλληλα δε μου δουλεύει και το yyy πρόγραμμα, άσε που χθες (σημ.: δηλ. μετά την εγκατάσταση του xxx προχθές) το antivirus που μου είπες να στήσω βρήκε κάποιον "πολύ επικίνδυνο" ιό και μου είπε να το βάλω στο κιβώτιο προστασίας (σημ.: vault στα αγγλικά). Τι συμβαίνει, μου λές;
- (@#%$%^#&^) Μμμμ, καταρχήν το μήνυμα δεν το πολυ-καταλαβαίνω, και θα ήταν καλό να ήμουν εκεί για να δω τι συμβαίνει, άσε που μου είπες 3 προβλήματα ταυτόχρονα και όχι 1. Ξέρεις, σε αυτά τα πράγματα διάγνωση δε γίνεται από το τηλέφωνο.
- Μα, κομπιουτεράς δεν είσαι; Δεν το ξέρεις; Πρέπει να είναι απλό λογικά (!!!!!) Κάτσε να σου πω ακριβώς τι έκανα.

Ανέκαθεν αντίστοιχες περιπτώσεις με εκνεύριζαν πάρα πολύ. Μου θυμίζουν τους παππούδες-γιαγιάδες και τους θείους-θείες που μόλις βλέπουν ή ακούν για γιατρό στην παρέα που βρίσκονται ξεκινάνε να λένε το μακρύ και το κοντό τους για εξετάσεις, δείκτες, σφάχτες, ζαλάδες, διάρροιες και άλλα... συναφή. Και κανείς δε δείχνει να καταλαβαίνει ότι αυτό που κάνεις σε καθημερινή βάση στη δουλειά σου δε θες να σε ακολουθεί και στο σπίτι σου. Άσε που μπορεί να είσαι χώμα, ζαλισμένος από προβλήματα της δουλειάς και να θες να ξελαμπικάρεις. Και το χειρότερο, δε δείχνει κανείς να αντιλαμβάνεται ότι όντως, διάγνωση από το τηλέφωνο δε γίνεται, ειδικά επί παντός επιστητού (ή πιο λαϊκά, για το μακρύ και το κοντό του καθενός). Και στο τέλος, μπορεί να βρεθείς και παρεξηγημένος από το φίλο ή το συγγενή που δεν το βοηθάς τώρα.

Άραγε, θα πήγαινε κανένας επίσκεψη στο σπίτι του φίλου του, του μανάβη, για να του πει "Ρε συ, μιας και σε πέτυχα τώρα εδώ, πιάσε 4-5 κιλά πορτοκάλια και βρες και ένα καλό μαρούλι να μου δώσεις, ξέρεις, από τα καλά".

Helpdesk στο σπίτι μου; Όχι, ευχαριστώ...

3 σχόλια:

  1. Μου φαίνεται θες και εσύ ένα μπλουζάκι "No, I won't fix your computer". Η σκέψου την άλλη λύση. Να κάνεις redirect τα τηλεφωνήματα σε γραμμή 090. Να βγάζεις έτσι και κάτι. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι να κάνεις μια φορά το καλό μετά αρχίζει το πανηγύρι. Το βιώνω σχεδόν κάθε μέρα και δεν είμαι επαγγελματίας. τα computers είναι το χόμπι μου. Δε λένε να διαβάσουν κανένα βιβλίο ή να ζοριστούνε να βρούνε απαντήσεις μέσα από το net.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @axel:
    δεν είναι ότι δε θέλω να βοηθώ τους συγγενείς όταν έχουν πρόβλημα (οι περισσότεροι φίλοι μου άλωστε είναι όλοι τους από το χώρο, καθώς ήμαστε συμφοιτητές Ηλ. Μηχανικοί στο ΕΜΠ). Αλλά κάποια στιγμή κάποιοι γνωστοί αρχίζουν αν γίνονται ιδιαίτερα φορτικοί ("έλα μωρά μέχρι το σπίτι να το δεις από κοντά") και μάλιστα σε λάθος χρόνο...

    @hackaday:
    εντάξει, δεν μπορείς να ζητήσεις από το καθένα να διαβάζει σχετικά βιβλία, αλλά πρέπει να ψάχνονται και λίγο και να προσέχουν τι κατεβάζουν και εγκαθιστούν. Και όντως έτσι είναι: μια φορά κάνεις το καλό και μετά ξεκινάει το πανηγύρι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή