Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009

Περι επαγγελματισμού

Για 5 λεπτά ένιωσα ότι ζω σε άλλη χώρα. Και ξαναέζησα το ίδιο συναίσθημα το περασμένο Σάββατο. Όταν κάποιος είναι 100% επαγγελματίας, αναγνωρίζει το πρόβλημα και το λάθος του άμεσα απέναντι στον πελάτη, χωρίς καμιά (προφανή ή επιμελώς κρυμμένη στα λόγια) δικαιολογία και σπεύδει να λύσει το πρόβλήμα αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη (που πολύ συχνά σημαίνει αποζημίωση ή αντικατάσταση), τότε πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να μην εξακολουθήσεις να είσαι πελάτης του.

FYI, το ζήτημα είχε να κάνει με ένα παιδικό χαλί που ξέβαψε στο ετήσιο καλοκαιρινό καθάρισμα (και που δεν είχε καθαρίσει επίσης επαρκώς, αλλά αυτό ήταν δευτερεύον θέμα) και μετά από ένα τηλέφωνο ήρθε στο σπίτι ο ίδιος ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης (Ρεϊζίδης Ο.Ε.) για να διευθετηθεί το ζήτημα. Και τον ευχαριστώ (αλλά και θαυμάζω ταυτόχρονα, σε μια χώρα όπου ο πελάτης συνήθως αντιμετωπίζεται μόνο ως χρήμα της στιγμής και όχι ως μόνιμο "asset" της επιχείρησης) για τον επαγγελματισμό του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου